Thursday 27 August 2015

TIPS ELAK BINTIK BAWAH MATA

Assalamualaikum and hye


So entry kali ni kita nak share tentang bagaimana nak elakkan bintik2 putih dan kedut bawah mata . 

siapa je yang nak kulit bawah mata macam ni kan ? :(
sudah pasti kita taknak perkara ni terjadi dekat kulit muka kita bukan ? makanya jangan ambil mudah okay . PALING PENTING! pastikan anda remove makeup dengan cara yang betul .

JANGAN CUCI MAKEUP GUNA BABY OIL!!! ( tanda seru banyak nak tunjukkan betapa dilarang secara keras penggunaan baby oil okay )

KENAPA ?

sebab kulit bahagian keliling mata kita 5 kali lebih nipis dan sensitif berbanding kulit wajah kita . jadi, bila kita menggunakan baby oil kulit nipis tu akan memerangkap minyak dan lama kelamaan akan timbul bintik-bintik putih disekeliling mata kita . Nak hilangkan bintik ni bukan mudah ye . So lebih baik kita ambil langkah yang betul sebelum perkara ni terjadi dekat diri kita .

baby oil tidak dapat menghilangkan sepenuhnya makeup dekat wajah kita ESPECIALLY MASKARA .  kadang-kadang tu boleh jadi allergic macam gatal-gatal di bahagian mata ,muka,bulu mata gugur ,mata pedi-pedih. .


JADI....

untuk mengelakkan kesan negatif yang bakal berlaku sebaiknya bertukarlah kepada OIL FREE MAKE UP REMOVER !

apa yang hebat sangat OIL FREE MAKE UP REMOVER MARY berbanding jenama lain ?



SATU BOTOL TAHAN SANGAT LAMA TAW (110 ML)


1- MUDAH MENANGGALKAN MAKE UP terutama dibawah mata seperti celak, eye shadow dan juga dibahagian bibir untuk menanggalkan lipstick. jadi kelopak mata anda tu tak perlu lagi ditonyoh hebat untuk hilangkan make up walaupun guna makeup jenis  kalis air .

2- BUKAN MINYAK . OIL FREE MAKE UP REMOVER MARY KAY ni gabungan air dan silikon . awak semua boleh tengok ade dua lapisan dalam botol make up remover ni , di atas silikon , dibawahnya air . Ia membantu MERAWAT BAHAGIAN MATA DAN BIBIR LUAR DAN DALAM SERTA MENEGANGKAN! fantastik sangat okay! 
takde makeup remover yang lain yang boleh merawat sekali mcm MARY KAY taw. BEST TAK ? 

3- TAK PEDIHKAN MATA. even masa anda nak cuci bahagian mata and anda still tengah pakai contact lens , ia tidak akan rasa pedih atau merosakkan contact lens tersebut .

SATU BOTOL TAHAN BERAPA LAMA ? SANGAT LAMA OKAY !!! CUBA BAYANGKAN DENGAN HANYA RM68 SAHAJA ANDA DAPAT REMOVE MAKEUP + MERAWAT BAHAGIAN MATA DAN BIBIR + MENEGANGKAN KULIT  tanpa merosakkan kulit anda

SERONOK BUKAN ? 
HUBUNGI SAYA UNTUK PROMOSI TERKINI PRODUK MARY KAY .


HAISYAH AZMIN ,
Your MARY KAY Beauty Consultant .
016-5012564 
(whatsapp / message / call )

No comments:

Post a Comment